1cocuksevdasi Gündüzleri galiba çok sık emziriyorum dolmuyor hiç gece öyle olmuyor doluyor az mı emzirmem lazım acaba
Enu 1cocuksevdasi benim kızım da 2 aylık. Ben ona göre emziriyorum😁 ne zaman isterse o zaman yani… benim de gündüzleri yumuşacık oluyor geceleri doluyor
Enu 1cocuksevdasi evet ben de eminim karnı tok ama emiyor😁 annelerle böyle bağ kurdukları için ben de emziriyorum valla. Nasıl olsa birkaç aya bırakacak