fizikcianne 2 yaş öğretmenliği yaptım 6 yaşa kadar ben büyüttüm hala çocuklarım diye anlatırım. Memnun olmayan velim yoktu. Bence iyi öğretmen araştırın yeterli. Eğitimi sorgulayın, tecrübesini sorgulayın, kurumsal bir yer olup olmamasına bakın kamera vs denetleyici sistemleri sorun gibi. İyi bir okul öncesi öğretmeni dünyadaki en büyük şans. ben çalıştığım yerde kreşe başladı zarar gördü diyen bir tane görmedim 9 sınıf içinde. ama her çocuk aynı büyük yararı alamayabilir veya her çocuk bir anda ilerleyecek diye birmşey yok her çocuk kendi hızında