Arkadaşlar fikrinize ihtiyacım var. Ben iki çocuk annesiyim oglum 3.5 yaşında kızım 18 aylik ikisinde de doğduğundan beri emerek uyumustular oğlum kendi kendine uyumaya başlamıştı bu zamanlar ama kızım kesinlikle uyumak istemiyor kendisi o kadar çok ağlıyor ki anlatamam küçücük bir ses çıksın hemen emerek uyumak istiyor iki günden beri desteksiz uyutmak istiyorum ama o kadar çok ağlıyor ki zorla uyuttum kucağımda ama yatırırken kaç kez uyandı ve en sonunda uykusu açıldı o kadar çok memeye düşkün ki kucağıma oturduğu anda yatıyor emme pozisyonu alıyor sütten kesmek istemiyorum ama bu kadar düşkün olması çok zor oğlumda bu sorunları hiç yaşamadım o sebeple ne yapmam gerekli bilmiyorum uykusu var gözler kapalı sürekli kucağımda kıvrılıp duruyor ninni de açıyorum kuran da dinletiyorum ama kesinlikle uyutamadim. Fikri olan var mı ?Benzer durumları yaşayanlar ne yaptiniz ?