Kızlar çok şükür artık benimde makinem geldi hayırlı olsununuzu alırım🥰 Arçelik 4 programlı olanını aldık boykot ürünü olmadığından, ilk defa bu markayı deneyeceğiz ama kalitesinden şüphem yok.. Şimdi gelelim soruma 😅 Boykot ürünü hariç, kullanıp memnun kaldığınız veya kalmadığınız tablet parlatıcı tuz önerisi verirmisiniz bugün çıkıp alacağım yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻💞