mavisimbebek33 11.ayda öğrendim taşım olduğunu çok ağrılarım oldu ara ara haftada bir yada on güne yada beş güne her neyse şubatta ameliyat olmaya karar verdim o günden beri ağrım yok 😂 bende korkuyorum ağrı yok olmasammi diyorum yada ara ara yine ağrım olurmu diyorum 11′ayda usg çekindim şubatta istemediler salı günü ameliyat günüm bende vesvese içindeyim napcam bilmiyorum