bseceylan 53 gün oldu doğum yapalı vajinama aynadan bakınca rahim sarkmasi gördüm sanki Başına grldn var mi
bizdejantikizlardik bseceylan Bende öyle görmüştüm muayenede doktora söyledim. Normal doğumda olabilen bişey dedi. Zamanla biraz daha iyi oldu rahatsız olduğum bir durum yok şimdilik o yüzden bidaha gitmedim.
AnnaKarenina_ bseceylan 3 ay oldu vajina girişinde hala et var bende bekliyorum gideceğim var mı öyle bi durum diye
bseceylan Coynes gittim vajinal muayene yaptı aslında 1 hafta önce gittim yani Bugünde aradım sekreteriyle konuştum Doktorumda yanındaydı Rahim sarkması olabilir mi dedim ödemdendir dedi Öyle bir durum olsaydı muayenede anlaşılırdi dedi Fitil verdi sarı akintim icin
bseceylan bizdejantikizlardik doktorumla konuştum bugün ödemden dedi 40 im çıkınca gittim doktora tabi ozamanda yoktu böyle yani 1 hafta önce gittim aslında
bseceylan bizdejantikizlardik ne kadar suredi toparlandı bende korktum aradım doktoru sekreteri çıktı ödemdendir dedi 1 hafta önce gittim doktora ozaman belli olurdu dedi Sarı akintim var di zaten ozamanda fitil verdi bakalim
bizdejantikizlardik bseceylan 3 ay oldu doğum yapalı. Acaba benimki de mi ödemdi de doktor olabilir diye geçiştirdi🥹
bseceylan bizdejantikizlardik valla bende çok yıprandım artık doğumumda toprakandi artij bitse su süreç çok yoruldum psikolojik olarakda
bseceylan AnnaKarenina_ ne zaman gideceksiniz doktora Korkuyorum valla artık bunaldım iyice fitilide kullanayim bakicam duruma göre
bizdejantikizlardik bseceylan Evet psikolojik olarak çok etkiliyor insanı gerçekten. Ama yakın zamanda düzelir her şey merak etme 🌸
Mediinee Merhaba bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum.5 ay oldu doğum yapalı ama hâlâ aynı görüntü var.Üstelik ilk gebeliğim.Psikolojim çökmüş durumda
hannymom Mediinee merhaba bu anlattığınız şey nasıl birşry acaba ben sezaryen doğum yaptım doktor alttan muayenede söylemişti şimdi tuvalete gittiğiödr göxümr takıldı aşağı doğru birşey geliyor elimle kontrol ettim böyle bağırsak gibi biriry ama ince anlamadım
bseceylan lohusaserbeti evet öyle söyledi doktorun sekreteri ama benim bebeğim kilolu doğdu ve vakumla aldilar
Mediinee Benim doğumum çok zordu.Suyum gelmişti ama sancım yoktu.21 saat suni sancıyla doğum yaptım.Bebek doğduktan sonra plasentayı çıkaramadılar vücuduma yapışmış kazidilar ve parça parça çıktı.Yani çok uğraştılar o yüzden diye düşünüyorum