minikkurabiyee Kızlar 20 günlük bebeğim var 2 3 gündür pişik hametan travazol karıştırıp sürüyorum geçer gibi oluyor kremleri sürmeyi bıraktıktan sonra tekrar kızarmaya başlıyor bez mi pişik yapıyor yoksa başka sebebi mi var nasıl anlarım acaba
Kuzularinanasi minikkurabiyee islak mendil belki de.daha kucukmus.islak pamuk kullanin.mendil degil.bi de her bezde krem surmeyin cildi nefes alsin ki iyilessin.suyla yikayin gerekirse gun icinde ferahlasin
aven minikkurabiyee kremleri cok cok ince sürmeniz gerekir birde kesinlikle sildikten sonra kremledikten sonra açık birakin tamamen kurudugundan emin olduktan sonra kapatin bezi
minikkurabiyee Kuzularinanasi yok ıslak mendil kullanmıyorum pamuk ve suyla temizliyorum hep sürmedigim zaman hemencecik kızarıyor kırmızı nokta nokta şeyler geçmiyordu 2 3 gündür ya suya sokmaya korkuyordum daha banyosunu kendim yaptıramadım🥲
minikkurabiyee aven açık bırakıyorum bi 5 10 dakika boyunca o şekilde kapatıyorum kullandığım bezde molfix yani bundan bir kaç gün öncesine kadar asla böyle bir şikayetim yoktu birden bire pişik oldu anlamadım yani
aven minikkurabiyee o zaman bez degistirseniz iyi olur birde bezi bagladiginiz da iki parmak bosluk olsun sıkı olmasın.Sleppy bionatural dogdugundan beri memnunum canım tavsiye ederim geçmis olsun🌼
cglaysffomr minikkurabiyee ay molfix rezalet birsey pişik yapıyor zaten o bez değişin bir an önce valla ben şuan sleepy kullanıyorum memnunum a101in bezinden de memnun kalmıştım ilk defa denememe rağmen babyturko iyi evybaby sakın alma oda pişik yapıyor bilgine ..
Dmt-01 minikkurabiyee valla benim kızım 4 yaşında bir yıldan fazladır bez kullanmıyorum ama ben genel olarak prima kullandım ama malum fiyatlar artık çok uçuk tavsiye edemiyorum.sleepy iyi gibi sanki küçük bi paket alıp deneyin içerği temiz diye biliyorum
minikkurabiyee aven yaa ben küçük bir paket başka bez alayım o zaman birde o şekilde baglayayim o zaman çok teşekkür ederim
JollyBaby minikkurabiyee Benim bebeğime de pisik yaptı doğar doğmaz ilk 2 gün içinde. Sonra primaya geçtim sorun yok şuan memnunum ama maalesef kimyasal maddelerle dolu içeriği yeni öğrendim. 2 numara geçeceğiz goon sipariş verdim bugün taktım daha altını almadım bakalım memnun kalacak miyim ona göre devamını alacağım prima ile kafa kafaya kaliteli olarak diyorlar. Ben primadan daha çok beğendim yumuşacık bi bez
aven minikkurabiyee ama mutlaka bionatural serisinden alın digerleri hic iyi değil inşallah faydası olur belki yapiyorsunuzdur ama birde bez degistirme haricinde arada açik kalsin alti
minikkurabiyee aven öyle yaparım çok teşekkür ederim benim kız alt açma konusunda huylu altını açtığım an aşırı ağlıyor açamıyorum o yüzden ama pişigi geçene kadar sizin dediğiniz gibi yaparım