zmiraymom Kızlar kızım 3 ay 21 günlük sağ bacağında 2 kat sol bacağında tek kat yani boğum var. İnternete bakıyorum kalça çıkıklığı diyor ama biz kalça ultrasonu çektirmiştik normal çıkmıştı. Canım sıkıldı normal mi bu size sormak istedim bişey olsa takipli çocuk doktorumuz bakıyor olsa derdi diye düşünüyorum
Umay-gmz zmiraymom benm kızımdada bi bacağındaki alt boğum daha şiş, ultrason normal, takipli doktorumuz her ay bakıyor k, sorun yok dedi pili asimetrisine bakıyor sanırım, takipli doktorunuz varsa illaki bakmıştır
AA201207 zmiraymom Benzer bir durum bizde yaşadık kalça ultrasonundan çok sonra fark etmiştim 3-4 aylık civarıydı doktora söyleyince fiziki muayene yaptı ikinci kez ultrason istedi ilkinde problem yoktu 2.kez yaptırdık onda da sorun çıkmamıştı
Azram3523 zmiraymom benim kızımında aynı böyle suan 6 aylık kalça çıkığı ultrasonu 2 kez çekildi çıkmadı sonra röntgende baktılar kalça cıkıklığı cok az cıktı tedavi oldu geçti dediler ama boğum düzelmedi bilemiyorum
AA201207 zmiraymom yaa inanın hiç aklımda değil 3 yaşında şuan kızım üzerinden zaman geçti önemsiz birşey olunca unuttum 😌
Azram3523 zmiraymom bi ortopedi doktoru yada cocuk doktoru görsün bence. Yineiçiniz rahat eder. Korkmayın kalca çıkığı gecer bişey
happymom1 zmiraymom benim bir tanidigimda aynı şeyi farketmiş doktora götürmüş ve kalça çıkığı çıkmış üstelik yenidoğan kontrolunde birşey çıkmamıştı. Sizi korkutmak istemem ama hikayeniz aynı gibi bı doktora götürün bence
Azram3523 happymom1 bizdede böyle oldu baslarda yoktu ultrasonda cıkmadı röntgende çıktı boğumda yoktu bi bacakta