Merhaba kızlar bebeğim bugün 1 aylık oldu bugüne kadar kakası normaldi 3 gün öncesinde doktor gaz sancısı için relaktaz damla verdi. Bebeğim 3 gündür çok huysuz ve öğlen sancidan uyumuyor. Bugün de kakası sümüksü şekildeydi bu durumu yaşayan var mı damladan dolayı mi acaba sadece emziriyorum