Kızım 3 aylık yanağında ve alnında kızarıklık başladı doktor alerjik egzama yani atopik dermatit dedi biraz araştırdım annenin yiyip içtiği şeyleri takip etmesi gerekiyormuş ama nasıl yapacağımı bilmiyorum bebeğim sadece banyo yaptığı günün ertesinde kızarmaya başlıyor mesela salı günü banyo yaptı çarşamba ve bugün kızarık sürekli nemlendiriyorum ama geçmiyor kaşımaya çalışıyor çok üzülüyorum neyi alerjisi olduğunu nasıl takip edebilirim yedikten ne kadar süre sonra süte geçiyor ve kaç gün sonra ya da kaç saat sonra kızarıyor