Hanımlar 12 Nisan kızımın 1 doğum günü guzel bir elbise aldım ve evi suslicem fotoğraf çekimi için ve hediyeleri için. Ailem Almanya’dan geliyor ve dışarıda yemek yiyelim dedik bi pasta keseriz gibisinden ama ama içime sinmiyor bi türlü. Büyük bir şey istemiyorum dışarıda yemek yiyelim ama çocuğunda eğleneceği bi aktivite yapalım öncesinden dedim bi türlü ne yapsak bilemedim. Sizler neler yaptınız acaba