Kızlar bi kızım var Şuan 11 aylık bende mayısın ilk haftası doğum yapacağım diğer kızım olacak büyük kızıma hamile iken aldığımız bebek arabasından memnun kalmadık şuanda da kırık bebek arabası düşünüyoruz haliyle ama 11 aylık kızım henüz yürümüyor oda bebek arabası biniyor tek araba ile nasıl olucak illa ikiz arabası mı almalıyım bu durumu deneyimleyen varsa yazabilir mi aracımız da yok bu arada her yere bebek arabası sürüyoruz :( nasıl olcak kafam çok karıştı