Ertugggg Çocuğunuz kanını nasıl alıyorlar acaba? Çocuğum 1 buçuk yaşında en son 6 aylıkken kolunu sıka sıka kan almışlardı. Sistem aynı mı acaba? Ona göre randevu alacağım. Çünkü çok eziyet ediyorlar ya 🥹
Emineeflin Etlik hastanesinde aynı sorunu bende yaşadım ama şuan nasıl bilmiyorum bende merak ediyorum