sevin21 aynen canım kakasında böyle pul biber gibi kırmızılıklar vardı benzetme için allah affetsin ama başka tarif edemezdim neyse işte dr resmini göstermiştim dışkısının bağırsak kanaması yapmış iyi huylu ama bunu keselim diyip başka iyi bir marka önermişti onda böyle sorun yaşamamıştık