mehtap92 Bebeğim 4ay 9 günlük atak aşı derken uykuya dalamiyor sürekli ağlıyor sanki biri canını yakıyor gibi. Ayakta kucakt sallamami istiyor oturduğum an yaygarayi basıyor .bu ara hep mi böyle düzelecek mi uykusu büyüdükçe 😔
mehtap92 Ozlemssurucu stres oluyor insan evet ama daha çok üzülüyorum sürekli ağlıyor ve çözüm bulamıyorum üzülüyorum o haline 😔