AdaBebekAnnesi Arkadaşlar hiç giyilmemiş yada gerçek anlamda 2 den fazla giyilmemiş kıyafetler zaten fotoğraflardan bile anlaşılır yeni olduğu çok fazla kıyafet alındığı için ne yazıkki çok giydirme fırsatım olmadı.
Poly-ana AdaBebekAnnesi Bazı ürünlere kendi çekiminizi koymamışsısınız sanırım kafada kuşku yaratır vakit bulabilirseniz kendi çekimlerinizi koyun
AdaBebekAnnesi Poly-ana Bi uygulamaya yüklemiştim oranın ekran görüntüsü fırsat bulamıyorum bebekle bazen öyle hazır koyuyorum almak isteyene msjla detaylı gönderiyorum
Poly-ana AdaBebekAnnesi Toplu çekimlerden bahsetmemiştim de beyaz arka ekrandan bahsetmiştim siz mi çektiniz onları da süper çok özenli 🫶🏻
Poly-ana AdaBebekAnnesi Toplu çekimlerden bahsetmemiştim de beyaz arka ekrandan bahsetmiştim siz mi çektiniz onları da süper çok özenli 🫶🏻
AdaBebekAnnesi Poly-ana Hayır açıkladım ya bebekle fırsat bulamıyorum hepsini çekmeye hazır koyuyorum uygulamaya sorana msjla gönderiyorum buda uygulamadan ekran görüntüsü olduğu için öyle anlatamadım galiba🌸
Poly-ana AdaBebekAnnesi Ben yanlış anladım ya galiba pardon neyse post yukarı çıktı hahaha bu arada hepsi çok güzel hayırlı satışlar