Selamlar. Durumumu daha önce post olarak anlatmıştım. Özet geçiyorum isme bakma genelde bakar, göz teması çok iyi, sosyal bir çocuk , çocukları çok sever yanlarından ayrılmaz, işaret ettiğim yere bakar, bizimle oyun oynar, takıntılı hiç bir davranışı yok kanat çırpma , oyuncak dizme, parmak ucu yürüme gibi
Olumsuz yanları ise aba bababa dedede gak guk düdü dedidi gibi saçma sesler var kelime yok , işaretle istek çok çok nadir .
Komut meselesi kafamı karıştırıyor. Bugün sabahtan beri denediklerim şunlar. Sabah portakal suyu sıkıyordum bir tanesini bilerek yere attım oğlum portakalı verir misin dedim verdi, topunu getiri misin dedim getirdi hadi at dedim attı, ekmek almaya giderken montunu askılıktan yere koydum hadi montunu ver dedim vermedi bir kaç kez söyledim vermedi ve ağladı . Ayakkabını getir bana dedim raftan aldı yere oturdu kendisi giymeye çalıştı şimdi komut alıyor mu almıyor mu yeterli değil sanırım .
Doktora gittik 5-6 saat çizgi film izleme , dışarı çıkamama ilgilenmemeden dolayı gerilik olduğunu söyledi. Otizm yok dedi bende düşünmüyorum zaten ama komut nasıl oluyor tam olarak anlayamadım nesneleri mi bilmiyor anlamıyorum.