nazalex Kızlar bebeğim emerken kafasını geriye atıp kendini c yapıyor homurdanıyor sadece memede değil yatarkende yapıyor bunu. 4,5 aylık. Sütüm var kafasını atınca ağzında dökülüyor. Gazınıda alıyorum. Sebep ne olabilir ki
Byzaakan nazalex emerken yapması 4. Ayda sık görülen meme reddi (geçici) muhtemelen gece uyurken yapmasıda reflüden oluyormuş doktolar gece yatarken başını geriye atma sebebine reflüden kaynaklı diyor sütünüz fazla geliypr olabilir
tgbayy nazalex bebeğim 2 aylık oda öyle yapıyor emerken kafasını geri atıyor bırakıyor memeyi sonra ağlıyor, sonra zor tutuyor memeyi
Bebekli72 Benimde öyle yapıyor 4.6 aylık bence dönmeye çalışıyorlar ya da yeni bişi öğrenmişler onu deniyorlar
nazalex Bebekli72 oturmaya çalışıyor bu ara ondan mı ki. Memede ilk sütü alıyor son süte zaman kalmıyor böyle yaptığı için