gulsahh123 möllers tuttu fruttılı kullanıyorum ben. 1 yaşından berı kullanıyoruz. Severek içiyor. Ocean deneyımledım bir arkadaşımda berbat bır balık kokusu var, kokudan içmek istemez bence çocuk. Ama mollersınkı çok güzel kokuyor. Ama yanlışlıkla bır yere bi kaç damla dökülsün leş gbı balık kokuyor günlerce. Ocean 150 ml , mollers 250 ml . 3 aylık bir kullanım ömrü oluyor. Ağzını açtıktan sonra buz dolabında saklamak gerekiyor. 1 tatlı kaşığı yanı 2.5 ml içiliyor günlük. Balık yedıgı gün içmemesi gerekıyor