Emir11 İnternette bir çocuk gördüm 3 yaşında ve yazı yazıyor. Çok şaşırdım doğrusu olması gereken bu mu? Aranızda boyle olan var mı?
Yagmur0507 Emir11 bence çok erken sonraki yaşlarında sıkılacak ve dikkat dağınıklığı olacak . Herşey zamanında doğru , önde olması marifet değil bence