esragcr https://imgyukle.com/i/yer8YR https://imgyukle.com/i/yerWUt https://imgyukle.com/i/yeredc Hanımlar bakar mısınız doktorlar gözleri çekik ve burun kökü basık diye doğduğu gün genetik test istediler. Sonuç 3 ay sonra çıkacak perişan durumdayım bebeğim dawn sendromu olabilir mi?
queenx esragcr Merhaba, ihtimal yüksek görünüyor. Ancak böyle bile olsa ne kadar erken tanılanması o kadar iyi. Yine de sizi üzecek ya da sevindirecek bir şey demek istemiyorum. En doğru olan sonucu bekleyin burdaki cümlelerle hareket etmeyin
Deletedmom_98 esragcr Görsel ben de açılmıyor. Simian çizgisi down sendromlu bebeklerde daha sık görülür. Ama kayınvalidemin bir tanıdığı var. 3 yaş bebeği var. Mesela onda fiziksel olarak down sendromunun tüm belirtileri var. Simian çizgisi de var. Çocuğun çok fazla sağlik problemi var ama down sendromu yok.
Yagmur0507 esragcr Benm bir tanıdığıma tüm hamileliği boyunca birçok doktor down dediler tüm belirtiler tutuyordu ama çocuk doğdu hiçbirşey yok Bence gönlünüzü ferah tutun gene de
idareedemem esragcr ah yavrum benim ya nasıl da tatlı ne gelirse Allah tan kuzum benim de hamileliğimde risk vardı eşim falan aldirmami istemişti aldırmadım şükür bir problem yoktu .Hamilelik sürecinde herhangi bir test yapılmadı mı canım ?
yiyidom esragcr esragcr down sendrom da serçe parmak eklemi tek olur diye biliyorum sizin tek mi iki tane mi acaba diğer parmaklar iki serçe parmak tel diye biliyorum ben hayırlısı olsun inşallah benziyor ama inşallah sağlıklıdır 🤲🏻
Deletedmom_98 esragcr Dediğim gibi çizgiye takılmayın. Evet bir belirti ama her zaman kesin sonuç vermiyor. Ailenizde çekik gözlü var mı bilmiyorum. Ama bana down gibi geldi. Maşallah çok da güzel bir fındık. Rabbim nazarlardan saklasın. O küçücük avucunu benim için öpün. Down ya da değil her şey Allah’tan. İki türlü de bir melek size emanet
esragcr idareedemem ikili test yapıldı değerler sınırda çıktı. Bunun dışında detaylı ultrasona gittik temizdi sonuçlarımız
idareedemem esragcr bizimde öyleydi fetal DNA falan yaptırdık en son öyle içimiz rahatladı .Hayır olsun inşallah üzülmeyin Rabbimin emaneti burdan insan nasıl teslli edeceğini bilemiyor ama sizi anlıyorum üzgünüm inşallah güzel bir haber alırsınız 🤲