Sadeturkkahvesi Kızlar oğlumun yüzü doğduğundan beri çok hassas bu aralar yine çok arttı Böyle olupta geçirebilen varmı ? 2.5 yaşında
birinsan14 Bir doktorla gösterin bence atopik cilt böyle olabiliyor veya alerji ben de bilemedim benim kızım atopik dönem dönem böyle olur bol bol nemlendirin ve geçer
birinsan14 Sadeturkkahvesi biz hep Bioderma atoderm kullandık ama geçmiyorsa bir alerji testi yaptırabilirsiniz isterseniz. Benim arkadaşın kızı 5 yaşında yeni çilek alerjisi çıkmış öncesinde yoktu diyor mesela
Sadeturkkahvesi birinsan14 bende o kremleri kullandm işe yaramıyo la roche aldm oda fayda etmiyo testide 4 yaştan önde yapmak istemiyolar belki farklı bi krem kullanan vardır diye merak ettm