Benim bebeğim kız bebek sözde erkeklerde olurmuş bu gaz ama alakası yok aşırı gazlı bir bebekti. 2 aylık olana kadar, sonra rahatladı ama ara ara yine olurdu şuan 6 aylık 5.ayında rota aşısının 2. Dozu vuruldu. Ve ishal oldu 2 gün. daha sonra bir gaz başladı kii ilk aylardan beter her gece uykusunda kıvranıyor rahat ettiği bir iki gün vardır yani probiyotik kullanmaya tekrar başladık.rezene kimyon çayı falan kullanıyoruz zaten ama yok olmuyor geçmiyor. Uyku düzeni falan kalmadı. Bende soruyorum herrr gün ne zaman bitecek bu gaz diye