Alfa_Mom Simayduru61 kız bende yiğenime vercem 7 yaş gelmiş 😂 şerefsizler banada yazmadı kaç kere yazdım üstelik
Duygusaljelibon_ Alfa_Mom ben baktım ama arkimde takip ediyo yorumları da normal memnun şeyler yazılmış bilemedim dolandırıcı gibi değil
Alfa_Mom Duygusaljelibon_ valla benim bayramlık die açtığım posta bak istersen canım bir çok kişi ordan dolandırılmış bende öyle öğrendim zaten yorum yapanlarda sanırım kendi içlerinde ki insanlar