Berfboz irem066 o zaman atak olabilir. Benim bebiş 4 ay 18 gün hala gaz atak devam ediyor o yüzden artık her şeye gaz kaka diyorum 😀
irem066 oykuburak hep öyle yapıyorum ama kucağımda uyuyor sadece koyuyorum uyanıyor 10 dakkma sonra bugün 2 ay aşıları vardı 3 tane gazlı bebek atakta derken hepsi bır araya geldi çok ağlıyor
oykuburak irem066 gorumcemin oğlu da öyle Allah kolaylık versin ayağında salliyo oda bırakınca agliyo