Meryy ya bende 3 gün kuraliyla başladım, yogurt haricinde hiçbir şeyi yemiyor ,agzina ne koyarsam koyayım ağzını açıyor dahada kapatmıyor tükürük doluyor ağzı tükürüğünü bile yutmuyor başlıyor ağlamaya, mecburen pütürsüz deneyeyim dedim irmikli elmalı onu bile yemedi ,burda okuyorum çok imreniyorum 2 haftadan fazladır başladım halen öğürüyor ,yani ya sizin çocuklar iştahlı ondan yiyor ya benimki iştahsiz çünkü aynı denilen gibi yapıyorum, nedir bunun yöntemi benim bebekte yesin yahu