Hanifegunes02 Kızlar selam 1.5 aylık bebişim var canım çok kahve çekiyor fakat içtiğim gün uykusuz kalıyor daha önce akşamları tükettim ve böyle tecrübelendim sizler bu durumda ne yapıyorusnjz sabah erken saatte tüketilse aynı sonuç olur mu
MeetJoeBlack Hanifegunes02 ben o zamanlarda kafeinsiz tüketiyordum çünkü ben normalde çok fazla kahve tüketirim.
birinsan14 Hanifegunes02 öğlen 14.00 ye kadar için diyorlar emziren anneye ben filtre kahve çok severdim onu sabah çekmiştim o dönem. Sonra onların da vücudu alışıyor ilerde sıkıntı olmuyor
basakhanim34 Hanifegunes02 ben emzirme süresince her gün 1 kahve içtim. Doktor da onayladı 2. Fazla gelir ama
MeetJoeBlack Hanifegunes02 kafeinsiz Türk kahvesi ve filtre kahve almıştım. O şekilde tüketiyordum. Sade içemiyorsanız süt ilave edebilirsiniz. Büyüdükçe saldım zaten normale döndüm, çocukta da bir etki görmeyince normal devam ettim.
muhendisanne2019 Bebeğim 5 buçuk aylık olacak ilk günden beri kahve içiyorum yoksa uykusuzluk yorgunluk ayakta duramıyorum ,doktoruma da danıştım millet neler tüketiyor bişey olmaz allahın izniyle dedi bu arada çay hiç içmem aram yok günde 2 kupa kahve içiyorum
muhendisanne2019 Yalnz ben hazır karışım kahve içmiyorum içinde herşey var sade Türk kahvesi filtre kahvesi ya da çekirdek kahve çekip sütle içiyorum katkılı şeyler içmemek lazm bence
yagmure17 Hanifegunes02 ben nolur nolmaz diye ilk 3 ay içmedim sonra içmeye başladım bi baktım hiç bi etkisi yokmuş hergün bi bardak granül kahvemi içerim (süt tozu kullanmıyorum). Tabiki yararlı birşey değil ama benim kendime verdiğim günlük ödülümde bu 🤷🏼♀️
neanladinyurdagull Hanifegunes02 2 bucuk ay çay kahve içmedim sonrasında içmeye başladım az az.Bebegim 4 aylık çok şükür uykusuzluk yaşamıyot geceleri