hkelif Henüz 13 günlüğüz bir haftadır geçmeyen pişiğimiz var. Travazol ve hematan kullanıyorum fayda etmiyor var mı öneriniz🙁
Zumra_Fatma hkelif bepanthol pisik kremi pudra dokmustum o gun kizimin poposu tahris olmistu 4 5 gundur mahivolmustu yavrum ilk altini actihimda cis bile yapsa yikiyorum sade suyla ilik sonra havalandiriyorum daha sonra krem vs suruyorum
Gunesaryamom hkelif geçmeyen pişik alerji belirtisi diye biliyorum ama doktorunuza bir sorun isterseniz ıslak mendil kullanmayın yıkayın sürekli hava aldırın gececektir
Mommyhann hkelif ıslak mendil kullanmayın kesinlikle pamukla suyla silin hemazinc kullanın cok etkili iki defa sürmede etkisini görceksiniz
Atamom_ Islak mendil yerine pamuk kullanmanızı öneririm, bezden dolayı olabilir birde Yelda diye bir krem var bize iyi gelmişti tavsiye ederim. Bez değiştirdiğim için bence yaşamıştım aynı sorunu travazol hamatinc hametan fayda etmemişti Yelda iyi geldi
Bennureyla hkelif bezi değiştirseniz belki iyi gelmemiştir . Bir çocuk doktoruna gitmeniz iyi olabilir. Kuzucuğun daha fazla canı yanmasın
Kizlarimbenimcanimmm hkelif bezini değiştir düzelir bu bezler yapıyor bayby turco kullaniyorum bazen pişik yapıyor krem sürünce geciyor
ozgec Benım oglumda.i 10 gunluktu başlasdı naptıysak gecmedı doktor doktor gezdım 1 ay sonunda laktoz ıntoleransındedıler gec kaldık tavı cocugun gotu bıkdıgın yanmıstı gec kalma
nursemaarslann hkelif bizim de ilk başta öyleydi pişik sandık bizde kızarıklık vardı yara gibi ve nokta nokta kırmızı kırmızı kaniyodu Hacettepeye götürdüm mantar demişti bunun için de 3 tane krem verdi karıştırıp sürmüştüm ve bezi de değiştirdim