Kızlar merhaba ben tek başıma genelde bebeğimi duş aldırıyorum fakat elimden kayıcak diye de korkuyorum yani düzgün içime sinen bi duş olmuyor banyo için oturak aldım bebeğim aşırı ağlıyor oturunca
Bunu nasıl alıştırabilirim? Varmı kullanan yardımcı olun lütfen.