Yeni aldım sayılır
A101’den almıştım. Alırken zaten ne zaman ikilemde kalsam ondan hayır görmüyorum. Neyse 🤦♀️
1 kez kullandım. Kuruladım kuru olduguna eminim hatta dikkatli biriyimdir. 1 gün dısarıda açık havada tuttum
Salonda erzak dolabım var. Dolabin içine koydum. Her zaman actıgım yerde değil orası 1 ay durmustur. Bildiginiz her yeri küfff
Temizledim tekrar koydum
Şimdi yine baktım. Yine küf olmuş 🫣
Bunun sebebi nedir. Sürekli açık alandamı durması lazım dicem ama bekarkende kullandım hiç böyle durumla karşılaşmadım. Dandik bişey midir nedir