Vesile96 Merhaba anneler 36 günlük bebeğim Pazartesi inşallah 40 gğnlük olacaz Yani lohusa biticek Ben oruç tutmaya diye düşünüyorum ama kayınvalidem ve görümcem tutma diyorlar bebk küçük Doktor sordum tutmak istiyorsan tut dedi. İşte bilemedim valla
K_melike Vesile96 tutmasanız daha iyi farz da değil zaten çok küçük bebeğiniz en azından 6 aylık olsaydı ek gıda dönemi bi nebze olabilirdi
Hlmylmz Vesile96 valla ne yalan söyleyim benim sütümün maşallahı var sahura kalkmadığım halde ramazanda sanki arttı ama biz 6 aylık olduk ek gıda düzgün vermiyorum bile ama ben olsam senin yerinde tutmazdım herhalde çünkü ilk bebişler sürekli memede süt kalırı mı sonraya bilmem
Esmaoren61 Vesile96 bir gün tutup deneyin bence baktınız ki sütünüzde azalma var bebeğiniz huysuzlanıyor veya siz kendinizi kötü hissediyorsunuz o zaman devam etmezsiniz tutmaya
Nkocak Vesile96 şöyle benim doğumumda ramazana gelmişti ve bebeğim emiyordu kırkı bile çıkmamıştı biz sorduk soruşturduk dinende diyim oruç tutulmazmış bebek sana muhtaç diye yani sonuçta 30 günde yedim yedim durdum☺️