Lazziya23 Merhaba hanımlar oğlum 6.5 aylık burnu çok tıkanıyor 3 gündür uyuyamıyor serum fizyolojikle açıyorum daha uykuya dalmadan tekrar tıkanıyor öyle ki emziği atıyor ağzından ne yapabilirim başka fikir verebilir misiniz neden olabilir?
kadeeraktas Lazziya23 benim bebeğimde 7 aylık son üç dört gündür benimkide öyleydi bende yattığı odaya bı limonu artı şeklinde kestim koparmadan içine kaya tuzu koydum yattığı odaya koydum onu rahatlattı instada bı bayanda görmüştüm onu da.
kivancsincap Lazziya23 sıcaklığı düşürün nem azsa nemlendirin odayı. 21 dereceden fazla olmasın yattığı oda. Bazı doktorlar gerekirse cam açık uyuyun diyor. aspiratörle fazla burun çekmek de ödem yapıyor dengeli olmalı
nazlii1_ Lazziya23 oğlumda aynı sadece burun tıkanıklığı var gün içinde 3 kere serumla burun temizliyorum burun aspiratöruyle çekiyorum Bi kaç kez. Odada buhar makinesi var. Yorumda limon tuz gördüm onu de deniycem şimdi
Lazziya23 kivancsincap gece petek yakıyorum bir tek bütün gün havalandırıyorum evi hava da o kadar aıcak değil ki 😪
kivancsincap Lazziya23 kaç derece acaba bizlere soğuk geliyor ama bebekler için ısının daha düşük olması gerekiyor bende bebeğimin rahat ettiği derecede üşüyorum
fatmadeniz Lazziya23 Burnunu nemli tutmaya çalışın çok çekip içeriyi kurutmakta iyi değilmiş. 2cc serum fizyolojiği buhar şeklinde veriyorum kızıma. Doktorumuz demişti. Her zaman değil tabiki arada.
fatmadeniz Lazziya23 burun tıkanıklığı kış bebeklerinde oluyormuş hep maalesef. Burun tıkanıklığı dışında öksürük falan yoksa endişelenmeyin. Tıkandıkça açmaya çalışın burnunun içini nemli tutmaya çalışın.