Ben de sağımla besliyorum bebeğimi. 1.5 saatte bir Power pump taktiği ile sağıyorum. Emzirme eğitiminde ki hemşirem sağıma başlamadan önce elle uyarı vermemi söyledi öyle yapıyorum. Sıcak uyguluyorum. Uyumak sütü fazlasıyla arttırıyor. Yeşillik, kuru dut, proteini eksik etmiyorum. Kendimce uyguladığım bunlar.
Bol bol sütler olsun, bebişlerimize şifa olsun. 💗