Ayseee60 zeytin yağı kullanmayın bebeklere zarar verebiliyor. Ondan kaynaklıdır. Sıcakta etki etmiş olabilir. Dus aldırın nemlendirici kullanın bebise bepanthol olabilir. Bebek yağı vs kullanmayın ilk 3 ay önerilmiyor. Ama her ihtimale karşı doktora da götürün mantar da olabilir uçları beyaz beyaz