Merhaba 2 aylıkken bebeğim sütüm çok geldiği için bogulma yaşadı hemen müdahele ettik ama sonra hastaneye götürdüm şükür birşey olmadı ama uyurlen agzından burnundan süt gelmedi bi doktora sor istersen onu diğer türlü emzirme pozisyonuna dikkat et oldugunda hemen ters çevir sırtını yavaşça ovala internetten de izleyebilirsin ne yapmam gerektiğini ben öyle yaptım 8 aylık hala arada bogazında kalıyor müdahale ediyorum hemen zamanla alışıyorsun küçükse insan korkuyor ama zamanla düzeliyor