anonim99 Organik ve doğal olayı çok karıştırılıyor. Organik demek sertifikalı, hiçbir şekilde hormonlu gdolu yem yemeyen demek.
Yumurtalarda da 0-1-2-3 gibi numaraları var üzerinde. İnternetten tam açılımlarına bakın isterseniz. 2 ve 3 asla almıyorum.
Köy yumurtalarına eğer tanıdık değilse ben güvenmiyorum, çünkü ne yem verdikleri belli değil.
Marketten organik sertifikalı alıyorum ama onun da tanesi 7,5 liraya geliyor artık.