zlmsre Bebişim 6 aylık olmak üzere oruç tutuyorum dün sütümde azalma fark ettim pes etmek istemiyorum ne yapmalıyım?? Sizde durumlar nedir mama verdim tabi aç bırakmadım kızımı ama üzüldüm
Didem0101 zlmsre aynı durumu yaşıyorum sütüm oruç tutarken arttı, azalmadı, göğsüm hep şişti diyenleri postlarımızın altına bekliyorum
terliklerimlegeldim zlmsre Böyle bir şey varsa tutmayın o halde, sonra çok önemliyse bu durum kaza edersiniz tutmadığınız zamanları tutarsınız. Sütünüz varken neden böyle bir şey yapıyorsunuz, ee yazık değil mi o bebeğe?
Ecemsultan zlmsre bence bebeğin hakkına girme Allah müsede etmiş dinde zorlama yoktur. Ben birgün tutup bir gün yiyorum benimkide 6 aylık
terliklerimlegeldim Didem0101 Böyle bir şey yok aşkım birde şey diyorlar Allah rızkını veriyor sütüm oluk oluk yani neyse 😅😅😅
Didem0101 terliklerimlegeldim yaaa evet ya ben anlamıyorum gerçekten ya ne bileyim ben de dedim madem böyle bir şey var tutayım bari ama hiç öyle değilmiş
Bjk zlmsre kızım 19 aylık , çalışan bir anneyim çalışıyorum aksamları eve gidince emziriyorum azaldığını düşünmüyorum. Sahurda ve iftarda bol su için, yeşillik, havuç falan yemelisiniz bol süt yapar
Kuzularinanasi Bjk 19 aylik ve 6 aylik kiyaslanmaz.sizinki tadimlik iciyor keyfine ,ama 6 aylik bebek ana gidasi suan anne sutu.oyuzden azalir onunki.ayina gore uygun yorum yapin bnce.bnde emziriyorum 21 aylik azalmadi da sutum ama zatn sadece gece emiyor .6aylik olsa oruc tutmazdim 1 yasindayken bile tutmadim ben gecen sene.
Kuzularinanasi zlmsre 6aylik ana gidasi anne sutu.mahrum etmeyin kendinize de eziyet etmeyin.sonra tutarsiniz.ben 1 yasindayken bile tutmadim cunku süt azalir.su icmeyince hemen etkileniyor süt.bana kalirsa tutmayin derim.yazik olan sutunuz azalip biter