suilesu benim de bebeğim 8 aylık ilk günden beri tutuyorum hiç zorlanmiyorum sütüm de etkilenmiyor iftarda bolca yicek tuketiyorum çünkü sahurda ise bisey yemeyip 3 4 bardak su içiyorum gayet kolay rahat geçiyor orucum hiç sıkıntı çekmiyorum hamdolsun suan bile yeni yemek yemiş gibiyim sadece dudaklarim biraz kurudu o kadar da olacak sahura kalkamadım bugün çünkü duymadım derin uyumusum ona rağmen iyiyim akşam 8 e kadar ne yediysem onla duruyorum