senushka Kızlar merhaba .Benim oğlum 2 yaşına 1 ay var lakin bir kaç aydır çok huysuz sinir krizi geçiriyo sanki oyuncakları kırıyo fırlartıyo ne yapma diyosam yırtıyor ortalığı normal mi yoksa anormal mi çok vefri heraketleri 1 dk durmuyor
Badeninannesi1 Her cocuk farklı yaşıyor 2 yaş krizini Yapma dedikce yapar o yüzden sakin kalın Bu biticek başka bişey başlayacak