Ya bugün sabah süt sağdım gece de ara ara emiyor gerçi ama 30 cc çıktı bayağı moralim bozuldu işe gidiyorum eve gidince çokça emziriyorum tahin helvası yiyorum bolca su içmeye çalışıyorum doyurucu şeyler yiyorum siz ne tavsiye edersiniz bebeğim 1 yaşında ek gıda ile besleniyor o yüzden tutmak istiyorum ama ramazan sonuna kadar da sütüm kesilmez de mi