Ezgibozkurtkocak1 300 lira olan doğum yardım parası ne zaman yattı. Geçen ayın 7sknde başvuru yaptık hala ödeme aşamasında yazıyor
Bulutbey Ezgibozkurtkocak1 Aralık 16 gibi yaptık bizde başvurumuzu daha yatırılmadı. PTT memurunun dediğine göre bir sonraki ayın 7-8. Günü anca yatırılmış.
Bulutbey Ezgibozkurtkocak1 ödeme aşamasında yazısını nereden takip ediyorsunuz. Ben diğer ödemeleri e devletten takip ettim ama 300 tl olanı göremedim e devlette
balannesiii Ezgibozkurtkocak1 edevletr hesap numaran var ise gir canım o zaman takip etmene gerek yok direk hesabına yatıyor
Ozlmozlm Pnarr_ benim 1 ayı geçik ödeme aşamasında yazısı olduğu halde yatmamış olduğunu öğrenmiştim tek sonucu PTT den öğreniyorsunuz
balannesiii Ozlmozlm yatırıldı yatırılmadı edevlette yazar ama eğer hesabına yönlendirip cep şubeyi telefonuna indirirsen para geldiği zaman bildirim gelir canım ben öylr yaptım şahsen
Ozlmozlm elifcancan aile sosyal bakanlığı ndan sanırım eşim yaptı ama tam söyleyebildiysem ismini oradan ☺️
Pnarr_ Ozlmozlm benim ödeme aşamasında yazıyordu 1 ay sonra yatmıştı aldım çoğu kişide öyle olmuştu bilemiyorum
Ecem19 Urunzeynep benim süt parası 1 hafta içinde yattı emin misin bailarda kontrol ettn mi rapor parası gibi gününü kaçırmış olabilir misin