TSB34 benimki öyle bir dönem geçirmişti az kilo aldığı gece uyanmıyordu doktor mama verebilirsin dedi ama bebeğim mama içmedi hiç ben de bol bol emzirdim her bulupum boşlukta geceleri vs süt zaten sürekli değişken bir şey üzülüyorsun, yoruluyorsun azalıyor o yüzden çok takmamak lazım