bisenakillisinzaten Doğum yapali 2 ay oldu ama dikiş izlerim geçmedi. Ne zamana geçer acaba bide hala açıyor normal mi? (Normal doğum)
dilara_0 bisenakillisinzaten düzene girmesi kişiden kişiye değişir canım bende 3 aydan sonra hiçbir şey kalmamıştı. Vazelin sür etki ediyor baya ya da yara kremi varsa iyi olur. Ben doğum yapalı 15 ay oldu şimdi 2. Gebelik bunda da nasıl birşey olduğunu bildiğim için korkuyorum açıkçası hastaneyi görünce (normal doğum) 😁