laviniia benim daha yolum çok uzun çünkü kilom çok fazla. Hedefim daha bi 40 45 kilo vermek inşallah 😅 hayır çok ara öğün vermiyor 1 tane ara öğünüm var bir sahur bir iftar. 3 altın kural veriyor oruç için, çorba ve biraz salatadan sonra 15 dk yemeyi durduyoruz iftarda. İkincisi suyu yemek esnasında max 1 bardak içiceksin yemek bittikten sonra içebilirsin suyu dedi. Üçüncüsü de sahur yaptıktan sonra en az bi yarım saat 1 saat kadar uyumak yok dedi 🙂 iftarda yediriş şekli, sonrasında ara öğünümün hafifliği falan çok güzel önceki oruçlar gibi mide fesatı geçirmiyorum yemekten sonra 😅😅