Mzif 6 yaşındaki kızımın ocak ayından beri göz kapakları şişiyor enfeksiyon vs yok. Ve hala böyle. 3 farklı çocuk dr una götürdüm göz doktoruna götürdüm ama birşey bulamadılar. Her hafta kan veriyoruz takip ediyorlar ama birşey demiyorlar. Başınıza geldimi böyle bir durum. Naptınız? Alerjik olabilirmi diye alerji bölümünede gideceğiz.
sareninanne Benim kızımda 8 aylık ara ara sag göz kapagi kızarıyor ve şişiyor , bize de enfeksiyon yok dediler, bu sabahda sol gözü çapaklanmış kızarmış uyandı, birkaç gün takip edeceğim devam ederse yine göz doktoruna götüreceğim ve alerji testi vereceğim
3kedili2bebekli Mzif bir kaç gün bere takmayı deneseniz bı aynı şeyi hem kendi bebeğimde hemde kuzenimde gördüm de belki işe yarar