Bazı nedenlerden oğlum benimle bizim yatağımızda uyumaya alıştı. şu an 9 aylık ama artık eşim hep salonda yatmak zorunda kalıyor ve uykusunu alamadan işe gidiyor ona da üzülüyorum. bu durum bizi zorlamaya başladı. kendi yatağında uyumaya hatta odasında uyumaya nasıl alıştırabilirim. sallanarak, memede vs uyuyan bi bebek değil sallanmayı kabul etmiyo hep yüzüme dokunarak uyuyor ve bu durumu kesmek istiyorum. aynı durumda olan cözüm bulmus kimse var mı? bıcak gibi bu alıskanlıgı birden mi kesmeliyim kademeli olarak mı? yardım lütfen 🥺