Munchkin suluk tavsiye ederim akıntı yapmıyor koku vs yok. Pipetli ama zamanla içmeye alılıyor. Oturak dediğiniz de şu vakumlu olanlar mı. Onlar halıda güvenli değil öne atabiliyor kendini parkede veya mermer zemin olmadı lazım. Orada da yine vakumları zambak gevşetebilir. Ben aldım tam oturmayı öğrenmeden evde kullanıyordum faydasını gördüm. Şimdi banyo yaptırırken kullanıyorum