kids1234 Bebeğimin doğduğu günden beri gözünün üstünde kırmızı bir leke var sizin bebiş de var mıydı ne zaman geçti
tubizeyn kids1234 bizdede var 40 günlüğüz yaşına girene kadar geçmiyor. Arkadaşımın kızın da vardı baya büyüktüü yaşına girince iyicr soldu rengi kayboldu gitti
Uykusuzhergeceeee kids1234 ince damar damar mı ben gibi kırmızı mı? Benim bebeğimde de vardı büyüdükçe geçti ince damar damardı
[silindi] kids1234 dogum lekesidir canim o kirmizi leke benim oglumdada kizimdada ensesinde var hatta oglumun serce parmagindada var ama gecmiyor