Alfa_Mom Kızlar oğluma Bayram için bunu aldım sizce nasıl sizinde önereceğiniz veya bebeğinize aldığınız ürünler var mı oğlum bu arada 5 aylık bayramda 6 aylık olacak
Fasulye12 Alfa_Mom kızım var ama bu takım hem çok sevimli hem de çok karizma duruyorrr 🌸güle güle giysin baloğlan
Allahkahretmesin1 Alfa_Mom biz ailecek kombin yapacağız eşim ve oğluma (8.5 aylık) siyah gömlek ve pantolon, kendime de siyah elbise aldım
Glsmnn Alfa_Mom üç gündür aynı takımın başka rengini sipariş vermek için gidip geliyorum elinizie ulaştımı nasıl güzel mi ?
Ervanur24 Alfa_Mom ben beğendim kahve tonlarıni severim eminim oğlunuza çok yakışıcsk güle güle giysin 😊
Ervanur24 Alfa_Mom Bende oğlum için bu takımı düşündüm sizce nasıl bayrama uygun olur mu (bayramda 1 yaşında olcak)
paralelevrendemutlu Ervanur24 benimki bayramda 11 aylık olacak bende bu takımı alıcam😂😂 bence çok güzel
nurkaradirek Ervanur24 lcwden baktığım da bende Oğluma bı modeli beğendim ama daha karar veremedim bence bayram için de uygun Ama ben memleket soğuk olabileceği için üzerine birde ceket ya da hırka düşünüyorum 🌸
Atlasligunler Alfa_Mom çok beğendim bende yazayım fiyat sorayım dedim. Meğer sayfayla kavga etmişiz arkadaşımın parasını alıp ürünü yollamamislardı. Hatta bu uygulamada birini daha dolandirmişlardi bilginize
biee23 Atlasligunler Yaa şimdi sizin yorumunuzu görünce baktım sayfayada gerçekten 9 isim değiştirmiş dolandırıcı olma ihtimali çok yüksek birde fiyat piyasaya göre böyle bir takima göre uygun geldi bana
Alfa_Mom Atlasligunler ürünü mü yollamamışlardı yoksa kargoda farklı bi ürün mü yollamışlardı çünkü benim kargomu kargoya vermişler yolda
Meri-Mel Alfa_Mom Ayyy çok güzelmiş kızımın bir sürü yeni kıyafeti var o yüzden almayacağım ben ama gördükçe heves etmiyor da değilim 😅👀😃☺️
biee23 Alfa_Mom Çok güzel güle güle giysin inşallah. Giydirdiniz mi peki kalıbı duruşu güzel mi acaba