Herkese iyi akşamlar anneler oğluş 18 aylık emmeyi kendi isteği ile 1 ay olacak bıraktı ve hala sütüm geliyor göğüslerim ağrıyor çevremdeki bazı anneler hergun 1 kere sağ diyor ama süt böyle kesilmiyor bazı anneler hiç elleme kendiliginden kesilir diyor ama ağrısına dayanamıyorum ne yapacağımı şaşırdım emmeyi bıraktıktan sonra nasıl bir süreç yaşadınız nasıl bir yol izlemeliyim